Den här kriminella personen du ser är min far eller spermaproducent. Han heter Mojtaba Gholizadeh.


Den här kriminella personen du ser är min far eller spermaproducent.
Han heter Mojtaba Golizadeh.
Han kvävde mig under filten medan jag led av en svår astma.
Hela kroppen och ansiktet var blåmärkt och blödde.
Han kallade mig en dålig genetisk psykopat.
Han betraktade sig själv som en person som fick rätten att förskapa och lagen tillät honom att göra det.
Jag ber Internationella domstolen om ekonomisk ersättning från mina föräldrar för att jag föder mig i ett land där det finns mullahs och för att tortera, svälta och överge mig.
Och tvångssteriliseringslagar måste antas så snart som möjligt
Förrättelse är inte en rättighet.
På grund av det faktum att denna kriminella person (min far) är gammal, borde han skickas till arbetslägren för att betala kompensation till mig som offer.

Comments

Popular posts from this blog

این جنایتکاری که میبینید پدر یا اسپرم تولید کننده من است اسمش مجتبی قلی زاده هست

بنجامین ادمین انتی ناتالیست و جریان شکنجه توسط پدر و مادرش وقوانین کثیف جمهوری ننگین اسلامی

آیا بچه‌دار شدن و آوردن انسانی دیگر به این جهان «اخلاقی» است؟